Regulamin

§1 Definicje

  1. Formularz kontaktowy – formularz dostępny na stronie internetowej www.aidemy.pl, umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
  2. Klient – osoba korzystająca z funkcjonalności Sklepu Internetowego, zamierzająca zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Produkt – dostępny w Sklepie Internetowym produkt fizyczny, towar z elementami cyfrowymi, treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
  6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę z podmiotem o świadczenie usług w ramach Portalu bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  7. Sklep Internetowy – sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.aidemy.pl.
  8. Usługodawca – KP Krzysztof Piórkowski, NIP: 7123457574, ul. Relaksowa 12/25, 20-819 Lublin.
  9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  10. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  11. Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą.
  13. Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.aidemy.pl, umożliwiający złożenie Zamówienia.

§2 Postanowienia wstępne

Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz tryb postępowania reklamacyjnego i warunki odstąpienia od Umów Sprzedaży, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep internetowy działający pod adresem www.aidemy.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Każdy Usługobiorca, z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług Sklepu Internetowego www.aidemy.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:

  • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
  • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
  • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
  • ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r.,
  • ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.

§3 Zawarcie umowy sprzedaży

  1. Sklep Internetowy www.aidemy.pl prowadzi sprzedaż Produktów i Usług za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych. Informacje dotyczące funkcjonalności lub kompatybilności i interoperacyjności Produktów będących towarami z elementami cyfrowymi, treściami cyfrowymi albo usługami cyfrowymi, zawarte są w ofercie danego Produktu w Sklepie Internetowym.
  3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów obowiązującego prawa. Klient, składając Zamówienie, składa Usługodawcy ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w opisie Produktu w Sklepie Internetowym.
  4. Ceny Produktu widoczne w Sklepie Internetowym zawierają wszystkie składniki ceny, w tym VAT, z wyłączeniem kosztów dostawy.
  5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Ewentualne zmiany cen Produktu w Sklepie Internetowym, w tym promocje i rabaty, które nastąpiły po dacie złożenia Zamówienia, pozostają bez wpływu na cenę ustaloną w Zamówieniu złożonym przez Klienta.
  6. Zamówienia można składać online poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
  7. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest założenie konta Klienta w Sklepie Internetowym, zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  8. W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem realizacji Umowy sprzedaży, z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy Sprzedaży z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
  9. W sytuacji, o której mowa w ust. 8 powyżej, Klientowi przysługuje prawo:
    9.1 przyjęcia proponowanych przez Usługodawcę zmian Umowy Sprzedaży albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
    9.2 O swojej decyzji Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Usługodawcę. Realizacja Zamówienia zostanie wstrzymana do czasu uzyskania informacji od Klienta.
  10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży na podstawie ust. 9 powyżej lub gdy Usługodawca odwołuje wykonanie Umowy Sprzedaży z przyczyn niezależnych od Klienta, Klientowi przysługuje natychmiastowy zwrot całości kwoty uiszczonej na rzecz Usługodawcy.

§4 Odstąpienie od umowy

  1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie złożenia przez Klienta Zamówienia na aidemy.pl (kliknięcie przycisku „Zamawiam” lub innego o podobnym znaczeniu), chyba że w opisie Produktu w Sklepie Internetowym wskazano inaczej. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży, Usługodawca wymaga od Klienta złożenia oświadczenia:
    1.1 zawierającego takie wyraźne żądanie,
    1.2 że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży z chwilą jej pełnego wykonania przez Usługodawcę.
  2. Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie oferty poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
  3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    3.1 potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    3.2 treść niniejszego Regulaminu w formacie pdf,
    3.3 pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy lub informację o udzielonej przez Klienta zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych w
  4. Każda Umowa sprzedaży będzie potwierdzana odpowiednim dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany pocztą elektroniczną na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
  5. Usługodawca dostarcza Klientowi Produkt lub usługę w wyznaczonym w Formularzu terminie po zawarciu Umowy Sprzedaży i zaksięgowaniu lub potwierdzeniu uiszczenia ceny Produktu przez Klienta.

§5 Sposoby płatności

  1. Obsługę procesu zamówienia Produktu, w tym obsługę płatności za Produkty oraz realizację obowiązków, o których mowa w §3 i §4 powyżej, Usługodawca powierzył podmiotowi prowadzącemu serwis PayU dostępny pod adresem www.payu.pl. Podmiot prowadzący PayU działa w tym zakresie w imieniu i na rzecz Usługodawcy.
  2. Usługodawca umożliwia opłacenie Zamówienia za pośrednictwem metod płatności dostępnych w PayU.
  3. Po skompletowaniu Zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu jego realizacji, w tym opłacenia, Klient zostanie przekierowany na odpowiednią podstronę PayU po kliknięciu w odpowiedni przycisk.
  4. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności, Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich i zagranicznych banków.
  5. Usługa zostanie wykonana dopiero po jej opłaceniu.

§6 Reklamacja produktu

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta określa art. 43a i następne ustawy o prawach konsumenta.
  2. Reklamacje dotyczące Produktu Klient powinien kierować do Usługodawcy za pośrednictwem poczty na adres:
    KP Krzysztof Piórkowski
    ul. Relaksowa 12/25
    20-819 Lublin
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
  4. Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
  5. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §7 ust. 9 Regulaminu, nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
  6. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie z kanałem komunikacji wskazanym przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej, Klient ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży zgodnie z art. 27 i następnymi ustawy o prawach konsumenta.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji.
  3. W celu odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał na adres Usługodawcy wskazany w §6 ust. 2 Regulaminu informację dotyczącą odstąpienia od Umowy sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. Usługodawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Klient wykonuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży po zgłoszeniu żądania, o którym mowa w §4 ust. 1 powyżej – wówczas Klient ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  6. Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta do opłacenia Zamówienia, chyba że Klient zgodził się na inne rozwiązanie.
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
    7.1 o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
    7.2 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    7.3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    7.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    7.5 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7.6 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7.7 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7.8 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7.9 o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    7.10 dostarczanie treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcą utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w §4.3. powyżej
  8. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi.
  9. Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest objęty ochroną przewidzianą odpowiednimi przepisami prawa, pod warunkiem, że Umowa sprzedaży lub umowy o świadczenie Usług Elektronicznych, które zawiera z Usługodawcą, nie mają charakteru zawodowego.
  10. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w ust. 9 powyżej, jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
    • niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
    • odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z §6 Regulaminu,
    • prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z §7 Regulaminu.
  11. Przedsiębiorca, o którym mowa w ust. 9 powyżej, traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa sprzedaży, którą zawarł z Usługodawcą, posiada charakter zawodowy, który wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tego przedsiębiorcę działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§8 Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    • zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
    • wysyłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego,
    • założenie konta / profilu klienta,
    • możliwość kontaktu z osobistym opiekunem,
    • indywidualna konsultacja dedykowana Klientowi,
    • newsletter,
    • dostęp do grup i społeczności.
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców Sklepu Internetowego odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu Internetowego treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.

§9. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Usługi Elektroniczne świadczone przez Usługodawcę są bezpłatne.
  2. Okres obowiązywania umowy:
    2.1. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej składanie Zamówień w Sklepie Internetowym jest zawierana na czas określony i kończy się w momencie złożenia Zamówienia lub gdy Usługobiorca przestaje składać zamówienia.
    2.2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej wysyłanie wiadomości do Usługodawcy przez Formularz Kontaktowy jest zawierana na czas określony i kończy się z chwilą wysłania wiadomości lub zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
    2.3. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej założenie konta/profilu klienta jest zawierana na czas określony i kończy się z chwilą likwidacji konta/profilu klienta.
    2.4. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej kontakt z opiekunem jest zawierana na czas określony i kończy się z chwilą likwidacji konta/profilu klienta.
    2.5. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej indywidualną konsultację dedykowaną Klientowi jest zawierana na czas określony i kończy się z chwilą zakończenia konsultacji.
    2.6. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej otrzymywanie newslettera jest zawierana na czas określony i kończy się z chwilą rezygnacji Usługobiorcy z newslettera.
    2.7. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej korzystanie z grup i społeczności jest zawierana na czas określony i kończy się z chwilą zamieszczenia wiadomości przez Usługobiorcę na forum lub zamknięcia/usunięcia konta na forum.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy:
    3.1. Komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu.
    3.2. Dostęp do poczty elektronicznej.
    3.3. Przeglądarka internetowa.
    3.4. Włączenie Cookies oraz Javascript w przeglądarce internetowej.
  4. Klient jest zobowiązany do:
    4.1. Korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    4.2. Wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    4.3. Powstrzymania się od zamieszczania w Sklepie Internetowym, w szczególności w Formularzu kontaktowym lub w Formularzu zamówienia, treści o charakterze bezprawnym.

§10 Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych

  1. Reklamacje dotyczące Usług Elektronicznych świadczonych przez Sklep Internetowy można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@aidemy.pl lub na adres Usługodawcy określony w § 6 ust. 2 Regulaminu.
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy zawrzeć jak najwięcej informacji i szczegółów związanych z reklamacją, w tym rodzaj i datę zaistnienia problemu oraz dane kontaktowe zgłaszającego.
  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
  4. W przypadku reklamacji zgłaszanej przez Klienta będącego Konsumentem lub przez podmiot wskazany w § 7 ust. 9 Regulaminu, nieustosunkowanie się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia oznacza jej automatyczne uwzględnienie.
  5. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na kanał komunikacji określony przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§11 Własność intelektualna

  1. Sprzedawca informuje Kupującego, że treści dostępne na Stronie oraz cyfrowe treści sprzedawane za pośrednictwem Strony mogą być uznane za utwory objęte ochroną ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie należą do Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca uprzedza Kupującego, że rozpowszechnianie treści chronionych prawem autorskim bez zgody Sprzedawcy, poza przypadkami dozwolonego użytku osobistego, jest naruszeniem praw autorskich należących do Sprzedawcy i może prowadzić do odpowiedzialności cywilnej lub karnej.
  3. Naruszenie praw autora, w tym plagiat i inne naruszenia praw autorskich i pokrewnych, takie jak bezprawne rozpowszechnianie kursu (art. 116), bezprawne utrwalanie lub zwielokrotnianie kursu w celu rozpowszechniania (art. 118), a także produkcja, obrót, reklama, posiadanie, przechowywanie lub wykorzystanie urządzeń lub ich komponentów przeznaczonych do nielegalnego usuwania lub omijania zabezpieczeń przed nielegalnym odtwarzaniem, przegrywaniem lub zwielokrotnianiem (art. 118(1)) są zabronione.
  4. Naruszenie tych przepisów może skutkować pociągnięciem do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.

§12. Opinie o produktach

  1. W Sklepie Internetowym Usługodawca oferuje Klientom możliwość oceniania Produktów poprzez komentarze opisowe lub graficzne. System ocen pomaga zbierać i dzielić się subiektywnymi opiniami Klientów o Produktach, co może wpływać na decyzje zakupowe innych Klientów.
  2. Prawo do wystawienia oceny ma wyłącznie Klient, który zakupił Produkt.
  3. Wystawianie opinii nie jest ograniczone czasowo.
  4. Osoba, która nie zakupiła Produktu, nie ma możliwości wystawienia oceny.
  5. Po wystawieniu, ocena jest publikowana na podstronie Sklepu Internetowego produktu w formie opisowej lub graficznej, wraz z informacjami o autorze i dacie wystawienia oceny.
  6. Ogólna ocena Produktu w Sklepie Internetowym, oparta na sumie wszystkich ocen, jest widoczna jako średnia arytmetyczna ocen tego Produktu.
  7. Ocena wystawiona przez Klienta powinna odzwierciedlać rzeczywistą ocenę Produktu i nie może zawierać:
    7.1 treści niezgodnych z prawem, obraźliwych, dyskryminujących, pornograficznych, nawołujących do nienawiści, rasistowskich, ksenofobicznych, wulgarnych;
    7.2 danych osobowych lub dostępowych;
    7.3 treści reklamowych, linków do innych stron internetowych;
    7.4 treści generowanych automatycznie, w szczególności przez boty lub AI.
  8. Autor oceny ponosi wyłączną odpowiedzialność za jej treść.
  9. Usługodawca nie modyfikuje treści ocen, jednak zastrzega sobie prawo do ich usunięcia lub zablokowania, jeśli:
    9.1 treść oceny łamie zasady Regulaminu lub obowiązujące prawo;
    9.2 ocena zawiera znaki czyniące ją nieczytelną lub istnieje podejrzenie obecności złośliwego oprogramowania;
    9.3 z treści i charakteru oceny wynika, że została wystawiona przez pomyłkę lub bez zapoznania się z Produktem.
  10. W momencie publikacji opinii w Sklepie Internetowym, autor wyraża bezwarunkową i nieograniczoną czasowo zgodę na publikację swojej oceny, w całości lub części, w Sklepie Internetowym lub na kanałach social media Usługodawcy.

§13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy są zawierane zgodnie z prawem polskim.
  2. Jeśli jakikolwiek fragment Regulaminu jest niezgodny z obowiązującym prawem, w jego miejsce stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikające z Umów Sprzedaży między Usługodawcą a Konsumentami są najpierw próbowane rozwiązać drogą negocjacji, w celu polubownego rozwiązania. Jeżeli to okaże się niemożliwe lub niesatysfakcjonujące, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    4.1 Spory między Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) będącym Konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w § 7 ust. 9 Regulaminu, podlegają właściwym sądom zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
    4.2 Spory między Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) nie będącym Konsumentem ani przedsiębiorcą, o którym mowa w § 7 ust. 9 Regulaminu, podlegają sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  5. Klient będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w tym przez złożenie wniosku o mediację lub rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny po zakończeniu postępowania reklamacyjnego (wniosek dostępny na stronie http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich dostępny jest na stronie http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może również skorzystać z bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej zajmującej się ochroną konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń jest bezpłatne.
  6. Dla polubownego rozwiązania sporu Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§14. Gwarancja satysfakcji 14 dni

  1. Klient ma prawo zażądać zwrotu wniesionej opłaty za Kurs, jeżeli uzna, że nie spełnia on jego oczekiwań. Aby otrzymać zwrot, należy przesłać prośbę na adres określony w §6 ust. 2 Regulaminu.
  2. Prawo do żądania zwrotu można zrealizować w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.
  3. Jeżeli płatność została dokonana w ratach, Klientowi zwrócona zostanie suma wszystkich dotychczas wniesionych rat.
  4. Zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia prośby o zwrot na rachunek bankowy Klienta, z którego dokonano płatności.
  5. Prawo do zwrotu przysługuje zarówno osobom, które zakupiły Kurs w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jak i konsumentom, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej.